Co je to vstupní studie pro e-shop?
U každého projektu je nutno definovat jeho rozsah, popis funkcionality a v neposlední řadě rámcový rozpočet. K tomu slouží tzv. vstupní studie. Lze jí definovat jako souhrn poznatků na základě workshopů s klientem a soupisem všech prvků, které se v projektu vyskytují. Zahrneme do ní rovněž rozsah jednotlivých profesí.
Vstupní studie jako podklad pro výběrové řízení
Na vstupní studii si neklademe žádná licenční práva ani ochranu know-how. Lze jí tak snadno použít jako podklad pro výběrové řízení realizace e-shopu skrze různé dodavatale.Co vše si v rámci vstupní studie vzájemně ujasníme ...
- Zákaznickou skupinu (zda se bude jednat o B2B,B2C nebo oboje)
- Povolené měny, jazykové mutace, dopravní a platební metody
- Proces a podmínky logistiky a její nároky z hlediska funkcionality.
- Rozsah případné intergace, dataflow, automatizace
- Typy produktů a jeho nároky z hlediska funkcionlity (varianty, konfigurátory)
- Moduly, které využijeme přímo z platformy Magento 2
- Moduly, které bude nutno naprogramovat na míru
- Rozsah práce designéra a UX, případně dalších dílčích profesí (copywriter, analytik)
- Strategii a cíle e-shopu, konkurenční výhody
- Potřeby pro zpracování obsahů a dat
- Potřeby a plán pro uživatelské testování
- Rámcový rozpočet a časový plán realiazce
... a co naopak vstupní studie neřeší?
- Detailní provedení složitých funkcí webu
- Neobsahuje grafické návrhy a wireframes
- Konkrétní marketingový plán či provedení kampaní
- Výsledek uživatelského testování
Dílčí studie
Na některá témata je vhodné si posvítit detailněji, a proto u komplexnějších projektů děláme i dílčí analýzy, které Vám pomohou k lepším výsledkům a rozhodnutím.
- SEO analýza
- Analytika a reporting
- Strategie a produktová analýza
- Uživatelské testování
- Audit současného eshopu
Chcete vypracovat vstupní studii pro e-shop? Kontaktujte nás